Summa sidvisningar

tisdag 29 december 2015

Idag var det dax att öppna upp igen!

Vi har våndats lite för denna dag men trivs så bra ihop så att ses är bara kul. Dock hade vi gärna gjort annat än suttit vid mitt köksbord med var sin dator och filat på vår B uppsats. Men så är det.....det är bara att göra,klart ska det bli.
Vi hade 3 barn kring oss...som skötte sig fint.
Isolde och Moa roade sig med alla nya julklappar som finns i huset...Isidor roade sig själv.
Vår uppsats är snaaaaaar klar...snart. Så skönt och i kväll ska jag klicka i väg mitt nästa arbete...sen så...KLART!!!!!!

Nu är vi lite långlediga så jag njuter.

Tog på dom små vintermundering och dom gick ut i snön medans jag kunde fixa i ordning lite. Sen anslut både Johan och jag och vi tog en rask promenad till stan och höll banne mig på att frysa ihjäl på kuppen. Måste vara för vi varit så bortskämda med plusgrader det känns såååå kallt nu!

Jag gick ner i källaren och vaktade pulsen lite då jag är lite hostig än. Men skönt att bara låta kroppen jobba lite lagom.

NU ska barn sova...vi kolla film tror jag!
Jag surfar nyårsmat!

Snart är 2015 till ända!
Inte klokt, vilket år...på många sätt. Det har varit ett mycket lärorikt år.

Kramar fylldes på under dagen...som alltid!

 Fina fina Marika....älskade människa! 

Våra tjejer...FROST är det som gäller!


Picknick ute fixade dessa donnor....

Vacker på båda sidor....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar