Summa sidvisningar

lördag 2 januari 2016

Julen är begraven!

Hej på er!
Hos oss har det snöat hela dagen och det va näääära jag gjorde en luftfärd när jag skulle till Boxen och träna idag....det är farligt ute nu!

Hos oss har dagen bara flugit iväg. Julen är ut-städad och ligger nu i kartonger i källaren....
Vi gjorde ett rejält röj...så skön känsla. Supermysigt att ställa upp allt men ännu skönare att få ner det.

Barnen har lekt med grannbarnen hela eftermiddagen och nuuuu är Isolde hos dom och ska sova där. Jobbigt för denna mamman ska ni veta...själv sov jag borta första gången som 12 åring...eller det va väl de gången jag försökte och mamma fick komma innan klockan va 22 och hämta mig. Lite tuffare tjej har vi.....men vi får väl se. Redan fått bild från Jenny där dom sitter i nattlinne och äter popcorn. Må det gå bra ...även för mig .

Nu har vi lagt lillebror under täcket och inser att vi fick en egen liten vuxenkväll här.
Det blir film...

Vi ligger i startgroparna för lite nybygge i huset....vi planerar och ritar. Kommer bli kanon tror jag!
Nu är det bara undervåningen,...sist när vi renoverade hela huset va det så många beslut att det bara blev "ta nåt" till slut! Nu har vi inte förhastat oss....detta är genomtänkt!

Jag har sån träningsvärk i denna kropp efter en intensiv träningsvecka. Det blev en rivstart...det känns bra!!!!
Känns som motivationen är tillbaka. Så är det ju när man har lite lugnare runt sig så klart!
Lite ångest för när allt "drar igång" igen....jag vill orka...mer än bara studentlivet. Vill inte må som i höstas,min skräck att känna sån stress igen. är livrädd för känslan....

Nu ska jag tända upp ljus här och krama sonen hej då...han ska LANA!!!
Känslan är ju ljuvlig.....städat och ordningstält!

Älskar vårt kök och matsal...rymligt!!! Ommöblerat så Johan fick snällt skruva om lampan igen....haha!

I vått och torrt denna tjejer!

Två minuter senare sov han....busa med storebror är bra sömnmedel även om man inte kan tro det!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar