Summa sidvisningar

söndag 3 januari 2016

Slappar söndag!

Här är vi inte speciellt produktiva denna söndag. Vi ligger i en hög i samma soffa,naturligtvis :o))...naturligtvis på mig!
Kaminen har fått slita hårt sen tidig morgon och lär få göra det nu ett tag. Skön värme och katten kryper snart in i den.
Ute är det riktigt kallt.....blev en inne dag för oss...brrrrrrr.

Isolde fixade övernattningen galant och lillebror gick bort och lekte en stund också på förmiddagen...jag klickade på SKICKA och vår B uppsats är nu iväg!
Skön,befriande känsla!!!

Så mycket mer har vi inte gjort....tvätt och plock ingår ju varje dag så det kommer man sällan ifrån.

Johan och jag + sonen med flickvän ska på bio i kväll. Det ska bli trevligt. Redan klockan 18.00...passar bra då jag har bekymmer med vakenheten efter 21.00!

Igår beställde vi möbler till vårt vardagsrum....ska bli spännande....hoppas det blir så jag tänker mig. Så länge saker är vita brukar det bli bra. :o)). Saknat ett större rum vid kalas...eller när man har folk. Nu öppnas undervåningen upp och barnen mister ett lyxigt lekrum!!!!
Det är en yta som är bra att ha...så klart. men nu börjar dom bli så stora att man KAN leka på sitt rum....KAN..men dom gör det helst inte. Utan leken styrs ner mot Tv rummet ändå...eller köket!

Jag vilar mig från träningen idag...lite små förkyld och trött i kroppen. Då är det bara att lyssna ...nån promenad är jag inte laddad för.
Så idag går det i slapphetens tecken....barn håller sams och det verkar vara behövligt för hela klanen i huset!!!!

Nu ska jag snart kliva ur mysbrallor och raggsockor.....


Tv godis....dadelbollar med kaffe och cocos...och vindruvor!!!! Finns nog mängder av recept på dadelbollar,jag slänger ner lite vad jag har...men ej smör eller jordnötssmör som jag sett i flera....det behöver jag inte :o))





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar