tisdag 19 juni 2012
Å så lite bilder....
Sitter i soffan och Johan läser 2 dagars rekalm som han missat.
Jag kan ju lägga upp lite bilder som nu åkte in i datorn.
Den lilla lilla handen runt pappas!!!!
Lika trött som jag ser ut...
Håller hårt i godispåsen!
Ska jag våga????
Okej då....
Mina små "I"
Lite öde under fotbollen igår....haha!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar