Summa sidvisningar

tisdag 16 oktober 2012

Dax för pojkrum!

4 söner har jag och då kan ni tänka er att jag "brummat" en del i mitt liv...och inrett pojkrum även om det va länge sen jag inredde bäbispojkrum. Gillar inte bilar mm på tapeterna. Inget sånt! Denna gång ska det heller inte vara för färgglatt och randigt. Isoldes rosa rum täcker det behovet för all framtid.
Stjärnor eller moln eller helt vitt med grå/röda vimplar bara. Gillar vitt och rött ihop. Alltid gjort det och DET enda jag aldrig tröttnar på. Färg&Forms molntapet ligger bra till oxå. Mixa och matcha med lite färgrika lådor och matta.

Svårt detta att få till det bra!!!

Troligen kommer han i egen hög person inte visatas där inne så mycket på länge!

Det jag vet är att det ska vara en LJUS känsla!
Skulle vilja ha hela mitt hem dränkt i vit färg!!!!
Bild lånad från Styleroom

Har du nåt tips till mig vart jag hittar fina tapeter?????


2 kommentarer:

  1. Kolla i midbec regatta där den stjärntapeten finns. Jag hittade massor av fina röd, vit, marinblå där i som ja kommer frossa i om vi får en pojk :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu är den beställd...TACK för tipset!!

      Radera