Summa sidvisningar

lördag 3 september 2011

Allsång,mat =rolig kväll!

Igår va det dax för den långt tillbaka planerade jobbfesten.....jag va slut redan när jag kom till Sussi kl 17. Att ha en 2 åring som sovit 20 min på dan kan fresta på tålamodet vill jag säga. Lägg då till att man gärna vill duscha och göra sig i ordning liiiiite grann. Livet är inte riktigt som förr där man kunde stå med inpackning,sminka sig en timma.....platta/locka/föna styla hår. NÄPP....här går det undan!!!! Det blev en trevlig kväll med Allsång på Husaren och god mat!!! Vissa partajade ordentligt och vissa av oss körde bil. För min del som körde bil spelar det ingen roll.....att "festa " betyder inte nödvändigtvis att va Full. Jag har kul ändå...men dansar inte på borden!!!!

Väl hemma stupade jag i säng...
Morgonstart= 7.00
Tränade....varit och fikat med lille sonen...cyklat lite  och nu sitter jag i solen medans isolde nu nästan naken leker i sandlådan!!!!!

En skön Lördag på många sätt men den KAN bli låååång då vi redan hunnit en hel del!!!

Johan jobbar.....fasiken va trött jag är på just detta. Räknade ut att jag jobbat kvällar/helger sen jag va 18 år...nu är jag 36!!! Ska det va så här?!?!?!?!!

Nu är hon naken....måste rädda detta!
ha en fin Lördag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar