Summa sidvisningar

söndag 29 december 2013

Livet är snällt...

Ute är gräsmattan grön...behövs varken vinterjacka och än mindre vinterskor. Kanske vi kan ha vårjackan året om?
Jag har plockat bort dom röda fulaste tomtarna..allt annat får vara kvar. Men hemmet känns lite mindre rörigt utan dom. Isolde åkte iväg tidigt med Johan idag. Jag har fått SMS från Dalsjöfors...en kärleksförklaring från Isolde. Jag saknar henne...redan!!!!
Isidor och jag låg kvar i sängen lääääänge idag. Mysigt att bara ägna min tid åt honom också.
Han roar sig med sina bilar...jag har städat. När alla är hemma så blir det också väldigt stökigt och väldigt smuligt runt bordet.


I morgon är det jobbdax för mig. Nu är det fullt jobbschema fram till Högskolan.
Jag älskar vardag...rutiner och ordning så det känns bra.
Julen har varit bra även om vi haft lite "släng" av magsjuka här.
Kylen fick jag nu rensa från julrester.
Prinskorv får mig nästan att må illa....Isidor älskar det!!!

Livet är snällt mot mig nu...Ni vet känslan av både förväntan och spänning inför ett nytt kapitel i livet. En början mot SJUKSKÖTERSKA...det känns lite overkligt!
13 Januari kl 10.15 startar det!!!!!!

Solen ser ut att leta sig fram här. Vi har inga planer alls för dagen. Blir kanske en promenad....
Fast med bara ett barn hemma så är man också sugen på att göra något...vi får se!!!

Ha en fin dag!!!
Isidor väntar på att den störste  storebror ska vakna...han sover hos oss.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar