Summa sidvisningar

tisdag 17 april 2012

2 Månader...

Galet att tiden gått så fort, samtidigt så har det hänt så mycket sen Isidor kom.  Vi har haft en ganska lång landningsbana denna gång.
Dagarna går fort, det är väldigt ofta helt plötsligt kväll igen.

Nu ligger jag med datorn på magen och Johan kollar nåt på Tv med Isidor hos sig. Isolde sover....

Jag skulle tränat idag men Isolde uttryckte sin önskan om att ha mig hemma, så fick det bli. Vi har suttit på golvet alla 4  och lyssnat på musik och Isolde har dansat...Sååå klart! Mysig kväll...

Isolde och jag + Isidor va och fika efter dagis, tänk att en sån liten människa kan få i sig en sån stor chokladboll.
På eftermiddagen kom Anki hit. Blev ett par timmars "allt möjligt snack" och kaffe. Hon är en fin vän

Nu ska jag förbereda lite inför morgondagen, måste jag alltid göra. Klädhögar, dagisväska, kaffebryggaren laddad.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar