Summa sidvisningar

fredag 5 september 2014

Hej!

Härliga Fredag är här med både sol och fredagskänslan!!!

Jag sitter och läser Epidemiologi. Det är spännande saker! Vi gör ett grupparbete nu och jag har hamnat i en fantastisk grupp. Så roligt!!!!

Nu va jag så hungrig så jag höll på att gå under..kändes det som. Idag bjöd köket på en Smoothie och ostmacka...fint som bara den!!!! Men bland det godaste snabb mat jag vet.

Jooo, jag har förnyat mig också...färgat håret och klippt mig. Min frisör och jag har velat fram och tillbaka....huuur mörkt, eller kanske en annan blond färg. Det slutade med att jag har en helt annat blond nyans med lite mörkare slingor här och där. Hon tyckte att jag faktsikt skulle behålla min blonda färg....med facit i hand BRA!!!!!Jag är för ovanlighetens skull skiiit nöjd. EXAKT så jag tänkt...lite rågblond! Lite farligt impulsiv kan jag vara när jag tröttnat nämligen!

Får se om jag kan visa en bild sen.

Nu ska jag snart ta "rast"....ge mig ut och gå lite. Sen får jag fortsätta läsa en stund till innan jag hämtar hem småttingarna!!!

Ha en skön Fredag!!!!
Arbestplatsen för dagen!!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar