Summa sidvisningar

söndag 16 februari 2014

Inför en ny vecka...

I morgon kl 9.00 ska jag infinna mig på Vårdcentralen för ett par dagars VFU . Ska bli riktigt roligt! För ett par år sedan gjorde jag min praktik där som undersköterska. Nu som student!

Helgen är snart över. En sjuk dotter i helgen och trist väder...men det har gått hur bra som helst. Men kan ärligt säga att jag är liiiite trött på att måla prinsessor,leka affär,köra bilar,leta bilar,kolla Lotta,laga mat,tjata om mat. Nu är jag ensam dom helgerna då Johan jobbar helg och då är det både fre,lö och sön. Även då är man ganska trött och kan sakna det vuxna sällskapet. Idag kom min mamma hit och vi bjöd på våffelkalas!
Sen åkte jag ner 50 min och träna...hem kom en mamma med massor av energi igen till lek och bus.
Ett litet avbrott kan göra susen....
Ändå tycker jag att deras sällskap är det bästa som finns!

Vi har haft en bra helg men nu längtar jag så det värker efter min man.
Tur det ,tänk om det vore tvärtom så sorgligt!

Ny vecka,nya tag!
Känns som man får en liten paus denna vecka från skolan, ändå är det rapporter som ska in. Men just föreläsningarna är vi fria ifrån!

Jag ska i alla fall försöka se över maten lite denna vecka...även om den gör mig stark! Liten justering bara...

Nu ska jag kolla på Tv i väntan på en mör,glad och motiverad man. NU ska han få lära mig ALLT om CrossFit...för tro mig det är en hel del!!!!!!

Här är det ordning och reda. Isolde älskar att hjälpa mig. Allt från att laga mat till att städa. Man kan ju HOPPAS det hänger i....

Isidor är vår funderare,han gör inget ogenomtänkt...han sitter ofta och bara tänker....

Med en liten handväska runt halsen tar han om bäbisen i vagnen...
I blekaste laget...men goda!

I finaste kläningen städar vi hs oss. Gäller inte mamman som inte ens kunde visa sig i bild idag!!!!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar