Summa sidvisningar

tisdag 25 februari 2014

Sånt jag inte borde!

Idag skulle jag pluggat hela dagen! Tanke nr 1 va det....men när Johan och dom små är lediga här hemma är det riktigt svårt att sätta sig. Så idag har jag inte öppnat en enda bok. Det betyder att det blir nattligt arbete. En bra prioritering faktiskt!

Jag startade upp morgonen med en Wod 21-15-9. Kanske inte säger så mycket. Men jobbigt .... jag körde själv och det blir inte lika hetsigt utan man kan koncentrera sig mer på tekniken.

Vi stuvade in barn,dockor,nallar och vagn i bilen och styrde på Skövde. Vi är lite på bil-jakt nämligen. En bil till behövs här.

Fantastisk lunch på Alpina , som alltid när vi är på utflykt.
Sen va tanken att vi här hemma skulle fika vid solväggen. Men det blåste ordentliget så just fikat fick bli inne. Annars har dom andra varit ute medans jag fick vårkänslor och storstädade....NUUU är här skinande rent och jag ville knappast att nån ens besöker toa. Nu skulle jag kunna utföra ett kirurgiskt ingrepp på köksgolvet. Synd att det bara varar nån timma.

Isidor sover och Isolde ska välja en bok nu.
Johan arbetar lite i kväll och hjälper till med lite lyftträning...sen hans egen träning.
Det betyder att jag har tid för plugg när ändå ingen annan vill ha mitt sällskap denna kväll!!!!


Kolla på bilar va väl sådär kul....lite lego roar dock!!!!
 
Färdig och nöjd efter dagens träning. Energi för hela dagen....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar