Summa sidvisningar

tisdag 19 mars 2013

Hemmaträning och Städ-dag!!!

Benen i luften...plankan...utfall....sidplankan....djupa knäböj...variationen på Hemmaträning är ENORM!!!
Jag har lovat visa några övningar jag kör....men inte fått "tummen ur" än.
30 minuter kör jag oftast hemma. Har min TABATA app som dom för övrigt prata gott om på Nyhetsmorgon idag. Hur effektivt 20710 intervaller är!!! Och håller med!!!
Melodifestival skivan har jag nu i mitt hem,trots att jag nästan vägrat den. Tyvärr är det inte bättre fast jag lyssnat 2 gånger!!! SKRÄP!!!!!


Idag va det så gräsligt kallat så jag VÄGRAR gå ut mer. Men ska väga Isidor så den vägran får hävas om några timmar.
idag är en sån där dag....komma i kapp med telefonsamtal,tvätt,städ och allt annat som kommer efter på våra "vi är lediga ihop" dagar!!!!

Isidor sover efter mycket möda och stort besvär.

I köket väntar nu världens godaste köttfärslimpa...den är supergod!
Tror jag skrev om den an annan gång. Fyller den med soltorkade tomater,skinka (bacon) och mozarella!!!
TESTA!!!


Nya löparskor....ska invigas ute snaaaaart!

Tummen upp för dagens träning!!!!!





1 kommentar:

  1. Impad av din motivation till hemma träning måste bli bättre själv på de... som du skrev finns ju massor med övningar man kan göra.... snygg är du på alla bilder oxå :-) kram Fia

    SvaraRadera