Summa sidvisningar

fredag 8 mars 2013

Samtalet vi väntat på!

Idag känner jag mig annorlunda...jag känner att luften både inne och ute är lättare att dra ner. Känner mig nästan  slapp i både ansikte och hals.

Efter maten ringde det HEMLIGT NUMMER och det betyder oftast Barnläkaren. När hon ringer är man antingen på helspänn eller glad då man behöver råd.

Idag gav hon oss äntligen ett besked. Som ni alla vet så började en utredning långt innan jul....man utredde Isidor för en sjukdom av en väldigt tråkig sort. En sjukdom som skulle slå undan det mesta under oss snabbt. Alla har jobbat fantastiskt för oss i detta! Onkologer,barnläkare ,dietister.
Jag kan inte klaga det minsta på  vår svenska sjukvård.......
Nu har man fått svar från Göteborg och det visar att det I N T E  är den sjukdomen!
Vi är glada...så lättade att jag grät. Grät ännu mer när Lisa ringde och också grät!'
Det va som ALLT släppte.
Har varit sena kvällar googlande framför datorn . Mycket oror om framtiden...Tänk om frågor i mängder.

Den glädjen låter vi nu vara hos oss tills NÄSTA sak......man ska alltså nu kolla vidare på andra saker men just detta hade varit värst!
Isidor väntar nu på att göra ett annat prov!
Kan ju tyckas galet att vara så glad när man sen ändå har en lång väg kvar.
Men JUST nu är är det glädje i vår familj!

Vet att sååå många av er undrar och hör av sig! Jag blir glad.
Men vi har haft en tid nu där jag verkligen inte orkar med  frågor om det.
Känns lite som att lämna ut hela ISIDOR...väljer att skriva om det på detta viset. Men inte mer....


Isolde och Johan åkte och bada,Isidor och jag gick ut. Blev stående med Malin på Lindex. Vet inte när jag såg henne sist. Hon jobbar på NEO och ´jag fullständigt välte hela skottkärran över henne med frågor....stackare!!!!! Så mycket jag vill veta om prover hit och dit.....

Nu ska vi göra fredagsmyyys.
Tror båda små somnar innan det startat!

Johan är ute och springer. Själv har jag inte sinnesnärvaro till träning idag alls

Ringa sönerna ska jag nu göra. Ska vara LAN här i morgon. HUR kan man välja det framför MELLON är ju obegripligt på riktigt!

Här har vi honom....ÄLSKAR DIG Lillprins!!!!


.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar