Summa sidvisningar

torsdag 14 mars 2013

Trött barn och sol i sinne!

Efter denna natt så t5jm5 bbbbbbbbbbbb pll9lk lite mer kaffe än vanligt.
Trist att läsa om strulnätter för er så jag lämnar det.

Nu sover barnet gott ute i alla fall...sååå strött!

Men vi har ändå både sol ute och sol i sinnet...det är härligt!!!!

Kryper allt närmare mig detta med dagis-livet....Gud, i himmel vilken ångest det ger i hela MIG! Samtidigt som jag veeeet att det blir bra när man väl är där. Då är det ju det livet som gäller...dagsirutiner,jobbtider mm. Sånt är livet för oss alla!!! Brukar skoja om att jag gäääärna är LYXHUSTRU...men Nää tack!!!!

Ett långt samtal med en kollega förgyllde min morgon....
Sen en kall promenad till Sångstund.
Nu är Isidor över året och vår tid där är över...eller Min tid för alltid där på babysång är över. Jag har nu gjort mitt i BÄBIS-tillverkningen....FINITO!!!
Vi är nöjda nu,jättenöjda!!!

Smet i snabbt på Lindex och köpte en "Mitt i vardagspresent"  till Isolde. Tycker det är lite kul att överraska henne och kläder är det som är bäst att få!!!

Här ser ut,precis som vanligt. Brukar skylla på att det är min man som stökar till mest. Men idag är det Isidor!!!


En snabb uppstädning och en tur med dammsugaren,lite mat till mig och sen hämta Isolde!!
Hej å hå !








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar