Summa sidvisningar

måndag 14 december 2015

Tomtenissar,Pepparkaksgubbar och glädjetjut!!!

Idag bjöds det på Lucia på Isidor dagis...eller förskola som det heter,lär mig aldrig.
Hann springa in och hämta Isolde och kasta i mig en banan i alla hast innan vi fick trängas bland alla nyfikna föräldrar på dagis. Det är många tårar,glädjetjut och kissnödiga barn när man är på Lucia. Isidor är inte nån "tuffing" och jag hade förväntat mig att ha honom i knät. Men döm om min förvåning när han klämde i bland luciasångerna med pepparkakshatten på sned...vinkandes till oss si sådär 25 gånger. Älskade unge!!!!

Glögg och pepparkakor och genomsvettiga barn ..så glad att det inte bjuds på "barnens egna" pepparkakor...ni vet dom som man aldrig vet vad man hittar i....gud,hjälpe...jag har svårt för det helt ärligt hur gulligt det än må vara.

Jag passade på att smita ner i källaren när vi kom hem och startade veckans första träning med spinning och lite Tabata. Perfekt att bara smita ner...när dom andra spelade Yatzy.

Nu läggs barnen av fadern medans jag försöker få hemmet i ordning igen, det är disk....leksaker och reklam i hela hemmet.

I kväll ska jag lägga mig raklång framför Tv...deeeet va inte igår det.

Lär som vanligt somna ovaggad....
Hon sprider alltid ljus denna tjej.....








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar