Summa sidvisningar

tisdag 4 november 2014

Halloj!

Så grått men ändå så mysigt!

Jag sitter framför datorn med ett arbete...skriver referenser så fingrarna nästan domnar. Med lite doftljus och kaffe på bordet är eftermiddagen riktigt trevlig. Vi fick en inställd föreläsning idag så vi körde ihop hela dagens föreläsningar på förmiddagen. Men nu är man lite full i skallen av information om hur vi ska kommunicera på bästa sätt...intressant!! Färdig med ett av arbetena som ska vara inne på fredag kl 17.00. Jag är alltid ute i god tid...man vet aldrig vad som händer. Så tänker jag! Nu fick jag sitta lite igår kväll också...lite väl sent kanske.

Alldeles strax ska jag hämta barnen. Så skönt när man kan slappna av lite och vara i kapp med arbeten...då finns tid för bara dom under eftermiddagen.

Nu håller vi alla tummar vi har för att kvällens planer ska funka. Får berätta senare sen....om det nu blir av.

Snart dax att leta fram vinterjackan...

Ha en bra eftermiddag.
Till 100% så spelar vi Lotto och målar toarullar här...vår grej lixom!

I brist på andra bilder så tyckte jag denna va lite rolig...haha!!!! Lånar den från Annie....en fitness tjej med en fysik av aldrig skådat slag!!! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar