Summa sidvisningar

måndag 29 juli 2013

Altanhäng och sjukstuga!

Isolde har åkt med mormor och bada. Isidor sover och Johan och jag har kastat oss på altanen med var sin tidning. Hur härligt den än är med semester så är det intensivt att vara borta. Det ska fixas med något hela tiden och "titta på mig " åldern är inne just nu hos vår 4 åring. Vi tillhör inte dom som släpper våra barn med blicken nämligen...haha. Därför är vi oxå lite semesterslitna nu!!!!
Så dessa 2 timmar nu njuter vi av!!!

Jag tog mig "ego" tid i förmiddags. 1 timmas promenad med hög musik dunkandes i öronen gjorde susen för mig. MEN jag är så hostig så jag hostar snart upp lungorna. Så detta med träning får vänta!!
Fanns blåbär i skogen,kanske man skulle ge sig ut och plocka.
Blir lite stressad i kroppen när jag så gärna vill träna....kryper i mig!
Men kroppen bestämmer när det är dax.
1,5 kilo + efter 1 veckas all inclusive är bra....riktigt bra!!!
Betyder att inom 2 dagar är det borta!

I kväll ska vi kalasa för goa Vera.

I morgon ska det flyttas grejer till sonen.
Resten av veckan är "blank".
Jag är sugen på en tripp till Varberg nån dag...eller 2.
Men först bör vi bli pigga. Isidor är inte alls piggelin den stackarn!



Våra små lintottar. Tänk att jag får vakna med er varje morgon....och pussa er godnatt varje kväll. År utan barn på heltid är den värsta perioden i mitt liv. Önskar mina söner fått uppleva detta oxå....







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar