Summa sidvisningar

fredag 5 juli 2013

Ett ögonblick ....

Målet jag satte upp ÄR jag i hamn med!!!
Lite överraskade faktiskt!
Jag har passerat nu -22 kg!
Visst är det bra????

Jag har så klart lagt manken till lite,men inte så jag känner att jag slitit så som man kan få göra!
Det finns massor av kilon kvar att droppa om jag skulle önska....händer det så händer det. Lite variation i träningen har nog hjälpt mig lite!!!


Mellansonen ska konfirmeras i helgen...idag körde vi honom till Kyrkan. Känns stort när dom ska konfirmeras!!!
På vägen hem stannande vi till och Isolde ville plocka blommor...jag kunde knäppa några spontan bilder . Min kamera är nästan ALLTID med mig. I bland händer det. Man ser redan innan man trycker att det blir BRA bilder. Det är en ganska härlig känsla. Jag gillar inte dom uppställda bilderna...inte "nu ska vi ta kort" bilder. Jag gillar det där "ögonblicket"!
Nu är barn så naturliga att fota.

Vi har varit i Skövde och fixat både det ena och andra.
Sen hem och slänga i mig lite kaffe,blir alltid så trött när jag åker bil.
Vi åkte allihopa till gymmet ,Johan tog småttingarna till lekparken med an jag körde spinning. Sen körde han lite basövningar och sprang hem. Där va vi effektiva!!!!

Nu ska vi ha film kväll.
Dom små sover. Isolde i soffan...dax att bära 20 kg i trappan med ihängande träningsvärk i hela kroppen!!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar