Summa sidvisningar

måndag 8 juli 2013

Idag firar vi vår son!

Ni kan inte ana?
Isidor prover har gått från katastrof dåliga (jag menar urdåliga) till normala...nästan!!!!
Vad detta kommer sig vet ingen alls.
Sen har han avvikelser i sin vikt och vi ska fortsätta kolla upp saker.
Men detta är ju helt galet härligt!
Jag är lycklig!!!

Tänk att det löste sig...tänk att jag nu kan släppa detta!!!!
Underbara lille Isidor!!!!

Vi har handlat i Skövde och nu har vi lunch grillat!

Isolde fick en såpbubble maskin. Den va så rolig att jag sliter den ur händerna på henne.
Musik fix inför kvällens spinning , vi får väl se om det blir nåt att hänga i granen. Jag är kritisk när det kommer till musik......så väl andras tränings/pass musik som min egen. Jag har minst lika höga krav på instruktörer som på mig själv!
En utmaning för mig själv i bland!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar