Summa sidvisningar

söndag 24 juli 2011

Trevliga dagar....och hemska nyheter!

Först vill man ju nämna detta fruktansvärda som hänt i Norge...man kan inte ta in! Men man kan ändå på nåt vis känna paniken på ön, det knyter sig i magen och man undrar gång på gång vart vår värld är på väg! Vad händer???

Men trots allt så rullar livet på för oss andra...Konstigt!
Igår hade vi en mysig dag......på förmidagen tränade jag och Johan. Skönt på morgonen då blir det a! Lätt annars att kvällen bara försvinner och man anser att man inte hinner. Känner mig nöjd som tusan att jag tränat så här pass mycket på semestern, brukar göra det om vi bara är hemma. Jag har inte riktigt den stora förståelsen för de som sliter som djur 10 månader för att sen klara av att vara helt stilla en sommar! Jag vet att dom anser att det är skönt.....men efter nästan en helt år av träning borde man byggt upp nån form av behov....Men så funkar det kanske inte!!! Tyvärr är det oxå dom som kommer sen med panik och ska träna som besatt! Varför inte röra liiiite på sig även på ledighet....Men det lär aldrig bli mitt bekymmer för andra heller!!!

Sen va det en sväng till Hjo för att bada, det va kanske inte de hetaste dagen men mysigt!
En cykeltur till stefan och anita sen....Sååååå fint dom har! Nu har dom pool och jag blir grön av avund......Tänk va härligt!!!!

Trött Isolde la vi sen i sin säng och Johan och jag fick en egen kväll med god mat och tv!
Sen ramlade det in 2 grabbar, en som varit på bio och en som varit i Göteborg!!!
Nu ska vi förbereda lite frukost här!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar