Summa sidvisningar

tisdag 30 april 2013

30 dagars resultat!

Då kör vi in i det sista här.

Jag är så jäääääkla stolt ska ni veta. Det är det mest provocerande som finns...haha.
Så nöjd jag är nu har jag ALDRIG varit!!!
Den känslan kan jag leva på...att bli vän med sin kropp är inte något jag varit på länge. Den har aldrig svikit mig men jag har nog svikit några gånger. Varit arg på den...besviken och känt mig oerhört orättvist behandlad av den. Att inse att just JAG inte kan äta som mina vänner kan...att inse att det finns ingen väg som är direkt enkel. Det finns inget sätt för nån annan heller....man får göra jobbet själv! Så är det bara!!!
Med den insikten tränar jag vidare.'
Jag ska forma kroppen nu....

Älskar att träna och få människor har nog så mycket "udda" övningar för sig som jag på gymmet. Just det ger mig motivation...variera,testa...pressa sig....hitta nya saker...nya sätt att träna. En kropp som chockas då och då svarar bra!!!!!
Denna gången har jag tränat betydligt hårdare än sist...mycket mer intervaller...mycket mer TUUUUUUNG styrketräning!!!
Nyckeln  för mig!
Vi är olika där.

En stark kropp är det som behövs..inte smal.

Jag är mil ifrån att vara smal...inte heller mitt mål. För mig helt ointressant.
Men att inte behöva släpa på övervikt är viktigt.
OCH framförallt...må väl!!!

Så jag har väl bevisat FÖR mig själv att jag fixade det!!!

5 barnmamma...tidsbrist....godisgris....fikamamma....bakmamma....men oerhört målinriktad.


Denna vända FF gav mig -5,5 kg!
-17 kg på bilderna med start den 1 jan!!!!





21 kommentarer:

  1. Grymt jobbat Fia!!!

    SvaraRadera
  2. Imponerande Sofia,bra jobbat:)

    SvaraRadera
  3. Härligt att se!!! Du är helt otrolig!! Bra jobbat! kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å, tack så mycket! Det har gått bra även denna gång....

      Radera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Grymt bra jobbat! Önskat att jag hade samma ork, vilja å självdisciplin som dej då mina kilon verkat fastna på mej hur mkt ja än kämpar. Du är så duktig! Unna dej något riktigt gott nu, lite godis å fika. Eller lite kyckling ;P
    /Evelina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta du!!! Du kommer lyckas du också!!! Japp, i morgon blir det "go-fiiiika"!

      Radera
  6. Mycket bra jobbat!!
    Och det är skönt att vara vän med sin kropp. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla....Ja, det är en ganska ny känsla för mig. Men underbar!!!!

      Radera
  7. Wow!! Du är grymt duktig!! Och du såg så himla fin och fräsch ut på kyrkans hus i måndags,ditt kämpande har verkligen gett utdelning och boostar mig med massa tränings inspiration vilket jag tackar för:) bra kämpat Sofia!! Kram Angelica

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK Angelica! Så gullig du är...tack!!!

      Radera
  8. Riktigt bra och starkt gjort, imponerande och inspirerande:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK Emma! I morgon ska jag äta gott!!!

      Radera
  9. Du VET att jag tycker du är vacker oavsett din vikt. Men att du nu är NÖJD gör mig lycklig!

    SvaraRadera
  10. Vad skönt när du skriver om kroppsidealet. de handlar inte om kg utan att man ska må bra! Helt rätt! Jag håller på med ff nu i maj. detta var väldigt motiverande :-) grattis till din nya vän, kroppen. hoppas på att finna min med ;-) bra jobbat!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej och vad kul att du tittar in. Önskar dig lycka till !!!

      Radera
  11. Wow vilken resa du gjort! Jag är otroligt imponerad! Har själv börjat kickstarten nu 1/5 och hoppas jag blir av med några kilon men framförallt blir snäll mot kropp o hjärta! En fråga...vilket märke är det på den oranga toppen/ träningsbhn?Supersnygg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej och tusen tack! Vad härligt att du kör denna månad. Det kommer bli fantastiska resultat!!! Om det är bh du tänker på så är det ULLARED 49 kr.Men är det det oranga linnet så är det Better Bodies. Betydligt dyrare!! haha

      Radera
  12. Wow vilken fantastisk resa du gjort! Otroligt bra kämpat. Jag började kickstarten nu 1/5 o hoppas kunna lära mig vara lite snällare mot kropp o hjärta. Super snygg sportbh/topp den oranga, vad är det för märke?

    SvaraRadera