Summa sidvisningar

onsdag 26 juni 2013

Morgongympa i gummistövlar!

I natt har vi haft besök av diverse dockor,barn,filtar och en å annan bok!
Johan måste haft å göra när han kom hem i natt...själv ligger jag på listen vid sängen gaveln och hoppas på att inte dunsa i golvet vid eventuell vändning under natten!

Nu har jag haft min morgongympa...chockade med att komma i träningstights och gummistövlar!!!! Japp,en super snygg kombo!!!
Bytte till skor ska tilläggas, så ni inte tror att det kommer män i vita rockar å hämtar mig snart!

Idag blev det återigen en riktigt bra pass. Det går bra nu!
Ett litet tips!
Hinner man inte både kondition och styrka utan nåt av det få stryka på foten kan man då och då kombinera . Med tabata app eller utan....idag tog jag en hög bänk till hjälp. Efter varje set så va det snabba kliv upp, för att hålla uppe "ångan"!
Detta är grymt jobbigt och man orkar inte köra så varje pass ...men då och då passar det mig bra!!!
Det är nämligen svårt att köra tung styrketräning och detta samtidigt. Jag får gå ner lite i vikter och kör fler repetitioner . Men det gör man som man vill.
Mitt nästa pass ska köra med ....VIKTVÄST!!!

Nu ska jag fixa lite här hemma medans Isidor sover!!!!

Regnet öser ner. Jag tycker det är lite mysigt....jag ska tända ljus och dricka kaffe nu.
har min man hemma idag oxå.
Ska sätta honom i lite arbete nu...bära upp en byrå!

Dax för mellis och kaffe......det är inte GRÄDDE!!!! Haha






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar