Summa sidvisningar

fredag 13 maj 2011

Möhippa....sminkhjälp och sliten mor!!!!

Igår....en fullspäckad dag. Åkte på jobbmöte efter jobbet....på med träningskläder för att åka vidare efter mötet mot gymmet.
MEN mina Underbara arbetskamrater hade andra planer för mig!!!!
En jättemysig kväll med god mat,bubbelpool och vin....va inte hemma förrän vid 01.00.  Dricker knappt någon alkohol alls....Så i morse...va det en seg Mor i huset. men trotsade detta och åkte till gymmet för ett pass...svettades ut lite allt möjligt!
Varit ledig idag tack å lov. isolde och jag åkte till Skövde och "fixade" lite saker. Känns som läget är ganska bra kontrollerat. Jag tror vi ror det i land.
Precis nu fick jag oxå erbjudande av en tjej som utbildar sig till makeUp artist om hjälp till "den stora dagen" . Tänk vad en blogg kan vara till Hjälp. TACK Karin!!!!!

Varit hos min frisör idag så att allt stämmer där....
Hos Bageriet....Allt under kontroll...
Min Bagare...Hon har det under kontroll....
Brödfat har varit ett bekymmer :o)))...det fixade jag idag...
Klänningen ska läggas upp nästa helg......Johans mamma är sömerska!
Skorna skver som fasiken....måste gå i dom mer.
Jag har fått finnar.....Känns lite ungdomligt trots allt.
"Matmammorna" hoppas jag har koll...
Musiken.....????? Där är vi inte så långt.
Bröllopskyssen...KLAR!
Valsen.....Under träning!
Ringen.....Glittrar nog fin...inte sett den....haha
Å så detta med en 2 åring....ALltså...där går INGET planera...så det kan bli HUR som helst!!!

Tja....det blir bra...toppen....
Ska ha med min vän Susanne under dagen...HON kommer vara "fruvakt" under dan....




Här har vi "det"....det "llla" orosmomentet.....87 cm hög!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar