Summa sidvisningar

måndag 16 maj 2011

Släng dig i väggen!

God tid...jag bakar...det ska bli tårtbottnar....MÅNGA MÅNGA!!!!! Men fasen...missyckas ! Typiskt när det måste bli bra. Höll på att slänga ut både bunkar och bottnar. Dom fastnar i bakplåtspappret!!!!
Nu tog jag en paus!
Kollar på "En unge i minuten " i stället!

Bröllop om ca 3 veckor....känner mig stressad.....en aning!
I helgen ska jag till Johans mamma och fixa klänningen lite. Nu är det mycket....sånt man lagt framför sig. det går inte längre. NUUUUU måste saker ordnas!

Snart fru,,,,,

1 kommentar:

  1. Kopierar in texten som min blogg-hjälp svarade med ang. bloggflytten!:)

    "Om hon loggar in på sin metroblogg och går till verktyg och exportera så kan hon exportera allt därifrån (om den nu ser lika ut som en vanlig wordpress) sen går hon till sin nya blogg och importerar filen på nästan samma sätt men väljer då import istället för export :)"

    SvaraRadera