Summa sidvisningar

fredag 27 maj 2011

Sjuk,energilös....trött....????

Känner mig hel slut...trött och energin är helt borta. ALLT känns som projekt som jag måste ta mig igenom. Minns denna känsla alldles för väl...känslan har kommit över mig förr...skrämmer mig en aning faktiskt! Jag gillar inte denna känsla alls.....kanske jag börjar bli sjuk....eller bara trött. I bland blir det för mycket. Hoppas jag är förståndig och drar i handbromsen lite. lättare sagt än gjort dock...just nu!!!!!

Nog om det trista....
Det blir film kväll här.....jag kommer somna!

Sonen är på bio med kompis...lite godispengar och frisyrgele i mängder och livet är toppen!

Dom anra två är hos pappan. Saknar dom så det värker!

Hoppas du känner dig piggare....jag skulle bara vilja sova....sova...sova.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar