Summa sidvisningar

fredag 4 november 2011

Där fick jag så jag teg!!!

Å, underbara Fredag!!!! Veckans bäsat dag.....
Isolde har jag precis lämnat på dagis....Johan har tapetserat vår vägg i Tv rummet i veckan....DET blev så bra. Nu behövs bara lite nya "piffgrejer" där inne. Nya gardiner,ljuslyktor och kuddar!

Ja,ja...vad ska man säga...det som inte fick hända Mig har hänt...jag är sjukskrivern. För mig känns detta jobbigt,riktigt jobbigt! Men har inget val då "liten" är för liten utanför Mig! Mer om detta skriver jag inte....
Idag blir det soffan, Nyhetsmorgon och en tur till chefen med en hög lappar!
Träning är förbjuden.....Jag kommer klättra på kylen,fönstren,trädgården...Bli galen ....Min man kommer få rustas med en ängels tålamod. Ska se om det går att beställa på nätet!! ;o)) Jag kommer kunna ALLt om kändisar,klimatsmart,bilmärken,mode, börja sticka...virka.... Se dagens Tv program och sett de flesta filmer ett tag framåt! Men sen...om nån månad hoppas vi att läget är annorlunda....Det MÅSTE jag tro!!!!

Då ska jag se om jag kan skaffa mig ett snyggt liggsår så här en Fredag!!!!!

2 kommentarer:

  1. Åh, tråkigt! Håller tummarna för att det går åt rätt håll då, och hoppas på många blogginlägg med tips på allt från film till virkbeskrivningar! KRAM

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du snart kan vara igång som du önskar igen och att både du och "liten i magen" får må bra resten av graviditeten!

    SvaraRadera