Summa sidvisningar

onsdag 5 mars 2014

Banan-krig och mysig eftermiddag!!!

En banan har idag tagit musten ur två föräldrar...ett litet utbrott för att det va ett NEJ till en banan 2 min innan middagen.  Mycket kraft och vilja i söta 20 kg....men snabbt överstökad konflikt!!!

Annars har vi haft en mysig eftermiddag med Marika och världens sötaste Moa. Isolde och Moa fann varann direkt,tog ca 30 sekunder sen va dom kompisar. Fart och fläkt och mycket bus på Barnens hus. Jag är så tacksam att jag nu ska ha Marika vid min sida i 3 år! Hon har alltid ett leende på läpparna och hon kommer bli en fantastisk sjuksköterska!!!!
Barnens Hus är helt otroligt bra på många sätt...men jag tycker ändå det är knepigt att jag som förälder ska betala 70 kr och få en liten "plupp" för att måla i målar rummet. Jag är inte riktigt där för min skull faktiskt!!! Men, men,så är bestämt och vi betalar!!!

Isidor och Johan hade badat en stund och hämtade upp oss. Vi hade en helt "fri" kväll från träning och plugg och kunde laga lite mat tillsammans.  Kvällarna går fort och vi hade tänkt gå ut och gå en sväng men då är klockan redan efter 18 och det börjar bli lite trötta barn! DÅ chansar man inte....men så skönt med ljusare kvällar nu!!!
Jag väntar som ALLTID på "Mia på Grötö". Passar bra att plugga lite fram tills dess!!!

Tyvärr hamnat i "måste äta nåt när jag pluggar" fällan. Förstår att det är vanligt förekommande hos studenter. Inget undantag hos mig. Men till saken hör att det blir betydligt trevligare att plugga. Idag nöjde jag mig med färsk ananas....det är inte alltid det!!!!
Fina Marika!!!!


Kompisar!!!

Gulligaste lilla Moa i prinsessklänning!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar