Summa sidvisningar

måndag 28 december 2015

Ledighet!

Känns som jag verkligen börjar ladda batterier igen....
Så skönt att vara här hemma med barnen. Planerar ingenting utan vi "bara är" mest....det kan vara nödvändigt. Behöver inte hända saker hela tiden och vi skrotar runt i myskläder.
Isidor som somnade innan klockan 17 igår sov ända till 06.00 idag.....HAN ÄR TOTALT SLUT!
Lille pojk....

Efter en morgon med lek och bowling i köket så gav vi oss ut. En träff med mamma på stan för lite fika och sen lektes det i snöhögen på torget i säkert 1 timma. Min generösa,underbara mor sponsrade en ny Didriksson overall åt Isidor....han har växt lite nu.
Världens bästa mamma är hon!!!!!

Nu leker Isolde och kompisen Alice ute i den snö som finns kvar...Isidor är mest arg...han är i lite försenad 3 års trots. Himmel och pannkaka dessa utbrott!!!
Det kräver tålamod i mycket hög mängd.

Nu hostar även jag här....river i halsen hela tiden och jag inser att min tid är kommen för en förkylning.
Planerat träning nu i kväll,det får bli en promenad i stället nu innan kvällsmat!!!

Är helt veckovill....vet inte vilken dag det är och för mig spelar det ingen roll....

Nu ska jag motivera mig till en promenad....kaaaaan vara det tråkigaste jag vet nämligen. men lite bra musik i öronen går det lite lättare!!!
Vågar man skriva att jag tröttnat på julsakerna!!!?

Och att man tröttnat på långt blond/grått/råttfärgat hår. Men vill inte klippa det..och inte bli mörk. Får väl bli nåt mitt i mellan.....dock inte halvlångt..men lite mörkare kanske.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar