Summa sidvisningar

söndag 20 december 2015

O,Helga Natt!

Härlig helg till ända!
Helgerna går som alltid väldigt fort.
Vi har haft en skön förmiddag där städning och tvätt var det som fick prioriteras.
Johan stod vid spisen!

Isolde och Johan åkte på innebandy...då gjorde Isidor i ordning i soffan med filt och kuddar. Vi kollade lite film och jag kunde plugga lite. Skönt att "pricka av"...älskar när man kan "pricka av" saker även om det alltid fylls på med nya "måste göra" saker!

Sen var det dax för adventsfika med Micke och Jenny och barnen. Så mysigt....så härligt att ha dom så här nära,bara några hus bort. Denna termin har jag fått försaka vänner alldeles för mycket. Det är inte klokt! Jenny och jag tog sen tjejerna och åkte på Julton i kyrkan. Mysigt och stämningen infann sig mig försvann snabbt när vi sen skulle gå i regn till bilen. O,Helga natt får nog vem som helst i stämning!!!!
Grabbarna dom åkte och träna ...det blir en del Crossfit snack här och jag har fått med Jenny några gånger...hon är snart biten också!!! Hon är lätt,smidig (dansare) och har bra kroppskontroll=bra förutsättningar!!!!

Vi tänkte ta en pizzakväll efter men det va trötta barn så vi siktar på det i veckan!

Nu tar jag söndag kväll!
Det betyder Solsidan och te...glögg har jag redan tröttna på!



Vårt älskade lilla lyckopiller!!!!




Vår store fine Tristan...det är mycket päls och mycket katt!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar