Summa sidvisningar

måndag 4 januari 2016

Snön ligger vit....

Mysigt att snön får vara kvar.
Det betyder att vi idag tar oss en pulk-tur tror jag bestämt.
En kompis till Isolde kommer snart ....
Lite extra lyxigt idag då dom egentligen skulle tillbaka till fritids/dagis men jag hann med skolarbete igår.
Så mysigt att få ha dom hemma,känns som man har mycket att ta igen.....om dom håller sams är det mysigt i alla fall.
Är ju lite si och så med det så klart.

Vi var på bio igår, En man som heter Ove. SÅ fin och tänkvärd film...och rolig!
Det finns många "Ove" omkring oss.

Känner mig helt förslappat i hemma-myset....jag är otroligt hemma-kär. Älskar att va hemma!!! Men i kväll när Johan kommer hem blir det träning för mig. Sitter och klurar lite på vad det kan bli.

Nu blir det dagens andra kopp kaffe här innan dagen drar igång!
Vår morgon!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar