Summa sidvisningar

måndag 27 juli 2015

Dagens utflykt!

Hej på er!
Vädret är väl inte mycket att orda om...MEN vi prickade in några fina timmar på förmiddagen när vi gav oss iväg till Kalsborg/Forsvik. Jag har bara varit på fästningen en gång som liten.
Så idag åkte vi dit och sen vidare mot Forsvik för att titta på "slussandet". Nu var det ju ingen enorm trafik bland båtarna men några fick vi se.
Ett alldeles perfekt utflyktsmål om man ska göra en dagsutflykt som inte bara innehåller "barnaktiviteteter".

I Kalsborg finns också en riktigt rolig hinderbana...som vi testade lite . Bäst av oss var nog Isolde. Hon är grym!!!!

Nu är vi på hemmaplan igen och jag har sån träningsvärk så för mig blir det vilodag.
Så även för min man.
Haft min störste son med flickvän här en snabbis,det va alldeles för länge sen.
Nu ska vi krypa upp i soffan.

Tv kväll med möjligen något tidigare läggning för barn!

Lille gubben vår....






I ballerina och harmesbrallor.....perfekt klädsel!

Den nya regnkappan kan varit sommarens bästa köp!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar