Summa sidvisningar

torsdag 2 juli 2015

Sol, bad,grill,tårta och kvällsturen!

God kväll!
Jag har precis varit ute på en kvällstur ...till Statoil. Här fanns inget ätbart till frukost i morgon. Att ge sig ut i denna stad så här sent är nästan lite obehagligt.Det rör sig mycket folk ute nu och jag känner mig som en"kärring".

Vilken dag vi haft!
Sovmorgon och sen till Hjo för bad hela dagen lång. Mysig dag med både syster och min mamma...vi åt god lunch vid hamnen och brände så klart upp både axlar och nästipp.

Sen hem och kasta sig i duschen och förbereda för kvällens kalas!
Vi är MÅNGA ....över 20 stycken idag och tack gud för man kan sitta ute. Vi grillade och det är ju perfekt när man är många!
Isolde och Vera hade gjort en tipspromenad, så duktiga tjejer!
Dom badade och badade kvällen lång....sen upp för lite mat och tårta!

Så lyckligt lottade att ha alla dessa runt mig.
Älskar kalas och mycket folk i mitt hus.
Älskar när vi alla är samlade.
Storebror och tjejen har nu kommit hem från Spanien också....med roliga paket till 6 åringen så klart!!!

Nu sover alla barn i denna familj !
Jag sitter med vidöppen dörr efter kvällens röj. Räddningen vid sådana här tillställningar är papperstallrikar!

Nu ska även Johan och jag snart krypa ner
Jag laddar för en jobbhelg i värmen!
Denna kärlek....



Kalas pynt så klart!



Såååå gott. Pastasallad med jordgubbar....









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar