Summa sidvisningar

fredag 3 juli 2015

Fredag....hela veckan!

Jag vet knappast vilken dag det är. Snart semester och då är det "fredag hela veckan"!
Känns lite så när jag har lediga dagar ändå.
Vi tog en ordentlig sovmorgon,jag fick ställa min klocka för at vakna i någolunda tid. Dom små sov vidare! Jag åt frukost under tysthet på altanen....
Ljuvliga dagar!

Nu är det strax dax att åka mot jobbhelg!
Dom små ska till dagis..
Isoldes sista dag.....tror det känns lite vemodigt!
Hon vill ta  med sig en glasstårta som hon så gärna ville bjuda på.
Älskade lilla unge!

Vi har gjort studsbollar här hela morgonen i diverse färger. Det fick hon av storebror. Allt man får av storebror är fantastiskt!

Mor i huset har städat. Önska ibland att jag kunde slänga mig med ord som "lite skit i hörnet bevisar att jag haft roligare saker för mig"....men där är inte jag även om det är 30 grader utanför.
Så nu har jag frid i sinet att kunna lämna hemmet nystädat. Tvätten tvättad och inlagd. Kylen får min man fylla på i eftermiddag!

Önskar er en fin dag och jag hoppas på "födelsedags kalas" på förlossningen!!!

KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar