Summa sidvisningar

onsdag 1 juli 2015

Sommar Sverige!

Jag sitter på altanen och solen gassar fortfarande och värmer både rygg och panna på mig. Älskar detta så galet mycket!
Känns som allt blir både roligare och enklare även om man jobbar. Att kliva ut i bilen klocka 06.00 och styra mot KSS stora byggnad blir till och med enklare. Idag höll jag på att dö av skratt när jag hämtade min jobbarkompis....jag vet att man inte ska skratta ÅT människor som ramlar men idag skrattade jag MED henne...hon dök...rakt ner i en buske....gud så rolig det såg ut. Tyvärr stukade hon foten....fy, på allvar så hemskt!

I morse väckte vi vår lilla dam med sång och paket.....
Hon hade blivit firad även på dagis.
Vi kastade oss i poolen allihop när vi km hem och några grannbarn kom också så det var fullt med barn och skratten ekade mellan husen. Det känns sommar!!!
När jag va nöjd gick jag ner i källaren och träna. Vilken bra idé min man kom med. Två dagar på raken har mina träningspass varit där nere nu.
Marklyften går bra...igen!
Har ju problem med min rygg och har själv satt en diagnos på den...det är nog en förträngning.
Ibland går marklyften jättebra men när jag kommer upp på 100 kg där får jag vara försiktig som tusan.
Idag kunde jag mata på bra på lite mindre vikt!
Johan synar grundligt min teknik...det handlar om cm hit och dit som ska justeras i lyftet. Att lyfta med "bananrygg" är en sak...en vikt kan alltid komma uppåt på nåt vis.

Nu bakar jag inför i morgon då det ska "kalasas" här...
Mat ska förberedas. Tur vi är lediga i morgon.
Kanske det blir en badutflykt eller så blir det poolen här hemma.

Godmorgon denna 6 åring!



Isolde är ingen tårtälskare så det blev lite mix av saker!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar