Summa sidvisningar

torsdag 30 juli 2015

Packning pågår!!!!

Så knepigt väder...en sekunder bara vräker det ner...sen skiner solen och det blir supervarmt. Det svåraste väder som finns...opålitligt!

Jag packar!
Johan har nog inte ens börjat fundera på det än. Där är vi lite olika...kan hända han kommer med en ICA påse som packning. Själv är jag alltid ute i god tid. Överraskningar av sämre sort är inget för mig!!!!
Så nu står här 3 väskor....inte ens med muta fick vi med oss storebror.

Bokade ett hotell på väg mot Jönköping. Det är väl ungefär så spontana vi är....haha!

Ska bli skönt med hotell....
Vi har inga planer alls för besök i storstaden mer än se PRIDE....så klart!!!!
Sånt är väl alldeles fantastiskt!!!!

Sen får vi se!
Kan sluta med Tv och godis på hotellrummet om vädret inte är med oss!

Nu ska det snart läggas barn efter en hel dag på A6. Vet inte vem av oss som va tröttast. Kan varit pappa....han drabbas av "hiskelia" blodsockerfall...i synnerhet nu när han tränar MASSOR igen. Då krävs det konstant påfyllning!

Inte mycket följde med hem...mer en bit vaxduk och en lastbil!
Isolde letade skor....vi letade skor...vi provade skor....dock va det "tumme ner" för det mesta!
Jag försöker hålla ner glittret en aning...det är svårt!

Häpp, nu ska jag ut och städa bilen....VI kan omöjligt åka i en skitig bil. Där går gränsen!

GOD kväll!!!!


I flickans väska vet jag inte vad som ligger riktigt....säkert massor...haha!




2 kommentarer: