Summa sidvisningar

torsdag 23 juli 2015

I blåbärsskogen!

Hej på er!
Äntligen skiner lite sol på oss.
Vi har varit i blåbärsskogen och plockat lite...blev en del. Det kunde varit fridfullt om det inte stup i kvarten blev konflikt om VEM som skulle ha "bärplockargrejen". Det är en del syskonbråk hos oss just nu...tycker jag hela tiden försöker "medla"!
Dom små passade på att leka i "utegymmet". Toppenställe anser vi!

Förmiddagen gick fort här trots att jag ställde klockan på åtta i morse.
En lite cykeltur för att handla....städning av båda våningar och sen har jag mest varit dagisfröken här idag...vi har lekt dagis. Det gör vi ofta!!!

Jag börjar bli lite rastlös här hemma...mina dagar ser ju ut som alla dagar...mat,tvätt och städ. Man vill och önskar ju lite nyans när man har semester...ändå måste man ju också ha dessa hemmadagar!
Det är skönt även det.

Nu ska jag hjälpa min man och skrapa en husvägg innan vi ska på grillkväll hos min pappa!

En trött Isidor!




Vår snyggaste bild...kanske :o))))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar