Summa sidvisningar

lördag 21 december 2013

God kväll!

Julstämning!!!
Körslaget...jul special. Lite lagom denna Lördag kväll!

Vi har varit på lite Glöggfest idag. Så mysigt....det va uppdukat allt gott man kan tänka sig. Trevlig tid på många sätt...

Idag va det galet mycket folk i Skövde...jag va ändå bara inne på RUSTA!!!
I morgon ska vi göra en ännu mer galen grej...vi har lämnat bort dom små och vi ska åka själva till Jönköping. Detta händer så sällan så vi vet knappast OM det hänt. Men storebror tog gärna lillebror i morgon och flickebarnet ska vara hos min syster och sen hos mormor.

Johan och jag ska äta julbord på Ikea....vi kanske bara sätter oss där på Ikea och njuter av varandra!
Skulle vara nöjd med enbart det.
Men vi har några julklappar kvar....

Sen ska det mest fixas det sista här...jul hos oss!

Nu ska jag krypa under filten!

I morgon bitti ska jag få till ett träningspass igen. Om inte mina barn ger mig sovmorgon. INTE troligt!!!!


Mysig dag!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar