Summa sidvisningar

tisdag 10 december 2013

Svagheter och styrkor!

Snart startar vi CrossFit här i vår stad!
Det är här för att stanna...inget nytt direkt men för oss "här" så är det ganska nytt.
Min man är besatt...:o)

Han har varit och kollat lokalen och gav den stora tummen upp!!!

Nu ska han iväg på en tuff utbildning snart.
Sen ska han få lära mig ALLT!!!!

Jag vet att många vill ha och önskar lite "hemmaträningstips" här. Svårigheten är att fota övningar själv..ska se om jag kan "ragga" upp nån som kan hjälpa mig att visa övningarna och jag fotar. Jag är inte direkt bekväm framför kameran på det viset.

I morgon ska jag köra ett ordentligt benpass. Jag aktar mig för den tunga benträningen nu mer. Dels håller inte mitt knä för det längre och mina ben bygger på sig snabbt och det vill jag inte!!!!
Så jag kör lite lättare och MYCKET hopp!!!! Hoppa upp...hopp åt sidor...låga hopp....hopprep....ja, det mesta. Det är bra för just mina ben!

Märks att man inte är 25 år längre...jag har lite "krämpor" både här och där...en axel som känns av....ett knä...en höft och lite rygg-känningar!
Mina man likadant!!!
Haha.....

Denna kväll är nu slut för mig.
Jag ska krypa ner till Isolde och vänta på att Johan kommer hem. Sover inte förrän jag hör honom här nere...
Sómmaren bestod av mycket hemmaträning!





 
 

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar