Summa sidvisningar

måndag 23 december 2013

Ohhh Helga natt....

Just lyssnat på denna fantastiska julsång. Den är mäktig!!!

Barnen sover gott. Isolde hade bubblor i magen och va helt till sig nu i kväll efter att fått vara hos mormor. Jag minns denna förväntan så väl...man VILLE gå och lägga sig!

Vi är klara. Julklapparna är under granen...massor även detta år. Många barn har jag så det blir en del. Nu håller vi tummarna att inte lillebror går loss på detta under morgondagen!


Jag har ALLA mina barn i morgon. Varannan jul har jag dom på just julafton. Detta är det lyckliga året!!!!
Året då man kan slappna av lite...

Skinkan smakade ypperligt med Johnnys senap på....gröten ljuvlig och julgodiset sött och gott!

Vi brukar träna på julafton...ja,varför inte?
Men i morgon blir det nog inte. Tiden blir lite tight till det.

Nu ska jag värma lite glögg och ge min man en puss.....

Ha nu en härlig Jul!!!

God Jul från den skäggiga minitomten och tomtemor!!!!! Jag skrattar så jag gråter åt denna bild....haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar