Summa sidvisningar

söndag 16 september 2012

Bilstolar och på god väg!

Detta med bilstolar är svårt. Isolde är nu över 3 år och sitter bakåtvänd än så klart. men jag har börjat kolla lite på framåt vänd.....inte dax än då jag känner mig "petig" med det där sen vi krocka. Johan är stenhård där så hon skulle helst åka bakåt till 6 år...:o)
Men än är hon så klart för liten för att åka framåt. Men vi kollar marknaden, finns många som verkar bra. Om nåt halv år kanske.....

I morgon har jag gjort mina 4 första veckor i mat och träningsprogram. Det går så bra! Känner mig nöjd och glad över vad jag pesterat så här lång. Vet att denna vecka inte kommer vara nån av de bästa. Jag är nöjd för liiiite minus. Vet inte varför det inte gått bättre än detta.....
Men jag mår otroligt bra...
Det är på nåt vis lite kul.

Vet nte hur länge jag ska köra på detta....i alla fall 8 v till sen bör jag viktmässigt vara i närheten av det jag vill.'

Sen är det "underhåll" som gäller....på nåt vis roligare i alla fall!


Nu kom min man.....shit va han är snygg!!!!
Bästa Farfar!

Finns att beställa via bloggen 100-120kr

Från min fina svärmor...finns att beställa via bloggen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar