Summa sidvisningar

måndag 17 september 2012

Frågor och massor av svar!!

Nu sover småttingarna. Isidor somade redan vid 18.20, men vaknade sååååå ledsen vid 19.10 igen...då jag så klart läste bok för Isolde. Typiskt, men nu sover han igen!
In till Isidor och  klappa rumpa lite...in till Isolde och läsa klart...så höll jag på en bra stund.
Fått öppna altan dörren här för det är så varmt. Är ju fantastiskt att man kan tillbringa så här mycket tid ute i september. Nog för det blåst storm idag.

När Isolde va på Kyrkans barntimmar tog jag en sovande Isidor i vagnen på en timmas promenad. Fick hålla i vagnen regält idag.
Efter en liten tur på Lindex för att fördriva lite tid gick jag till anita på gymmet och fick lite kaffe och pratstund.

Här hemma väntade brorsan sen och det blev fika eftermiddag i soffan till Barnkanalen!

Utnyttjade det fina vädret och gick ut en timma nu i kväll....eller kväll...kl 17.00:o))) Men här börjar nog kvällen vid den tiden.

Isolde har så mycket frågor om allt och jag försöker verkligen ta mig tid att ge henne svar...även om jag inte heller vet varför vi har så mycket gräs på vår gräsmatta:o))....eller varför fåglarna vill bajsa på våra stenar.

Johan jobbar och jag ska lägga upp mina tunga ben i soffan. hela JAG är ett träningsvärk och jag tror att det nu är en vilodag som fattas. I morgon kan det bli en sån.

Kärlek

Vilket plagg, underbart "hemma-mamma" plagg!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar