Summa sidvisningar

lördag 8 september 2012

"Pruttar", svettig morgon och karaktär som kan brista!

Just nu ligger Isolde och kollar på Tv och jag har just druckit kaffe.

Jag började morgonen på bästa sätt, det blev nästan 30 min på spinningcykel och sen ett X antal plankor!
Isidor sov och Isolde hejade på!!!!!

Vädret va på topp och vi gick till stan för en fika.

En sån där Lördag man inte riktigt vet vad man ska hitta på, så vi åkte till Skövde. Isolde fick en klänning,strumpbyxor och mockasiner. Isidor endast en "dregglis"...och jag fick....INGET alls!

När vi kom hem hade älskade V bakat med flickvännen. En kladdkaka i Hjärtform!!! Jag nästa dog....så fint!!!!!Njae, kanske inte va tillägnat mig egentligen men tänker gå runt och tro det.
 En liiiiten bit tog jag.....karaktärs-brist så här på Lördag eftermiddag. På måndag är det V 3 som är avklarat!!! Jag tror på mer MINUS......


Isolde fick sig en "pruttkudde" och hon kiknar av skratt bara jag blåser upp den. TÄNK att detta kan vara sååååå kul...tror min 18 åring tyckte det va minst lika kul. Rädd att även pappan kommer uppskatta leksaken!!!!

Nu tar vi en eftermiddag i det lugna här hemma. Jag ska nog krypa upp bredvid Isolde en stund!!!!



Sned Planka...kombinerat med vanliga körs nu ca 3-4 gånger i veckan!!!!

Tråkiga killkläder...finns undantag! Denna va fiiiiiin.

Älskade lille TOKER med kanin från goa goa ULLIS & MOLLY!

När Isolde ritade i morse kom jag på mig själv...Förlåt vem du nu är!!!!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar