Summa sidvisningar

tisdag 28 maj 2013

För alla rumpor!!!!

Har man som tjej lite rumpa och lår är det inte alltid enkelt att hitta jeans. När jag va något större än så va det OMÖJLIGT!!!!
Nu hittar jag en del men DESSA är favorit!!!!
Me&i jeansen...alla pratar om dom men jag har inte ens brytt mig om att prova dom. Förrän här om dagen!!!
Ååååå, vilka jeans. Så där perfekta!!! Ni vet när dom sitter där dom ska från start...kanar inte ner,behöver inte dra upp dom hela tiden...täcker rumpan och är så sköna!!!
Min vän Sussi har dom och lovordar dom alltid...Nuuuu fattar jag oxå vad hon menar!!!!!

Låga fickor...kanon!!!

Kolla hemsidan HÄR



6 kommentarer:

  1. Kanske värt at prova även för mig har lixom lagt ner de där med jeans då jag typ har en stl i midja och en på lår... kram fia

    SvaraRadera
  2. Är det boyfriend jeansen?

    SvaraRadera
  3. Stämmer bra det!! Man kan köpa dom lite större om man vill ha lite "häng"....dom töjer sig bra!!!

    SvaraRadera
  4. Hur är dom i längden? Säljer du dessa?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en enda längt på dom. tanken är är man ska rulla upp dom. Jag är 173cm och dom är lite långa för mig! ja,man kan beställa genom mig!!!!

      Radera