Summa sidvisningar

måndag 3 december 2012

God middag i stugorna!

Just nu har jag slagit alla mina rekord vad som gäller visningar på Bloggen. Jag har närmare 3.500  visningar per vecka. Det är fantastiskt kul att ni följer mig!

Just nu så säntar jag på att Isidor ska prata sig trött uppe i sin säng och följden av det är att somna.
Men han ligger ofta en stund och snackar först.
Jag har precis knådat ihop "lussebulldeg". Denna gång ska jag göra vanliga saffransbullar. Alltså bullar!

Isolde är på Barntimmarna så denna gång ska jag baka ostört utan överdosering av mjöl eller utspillad ägg. Fattas bara att jag själv gör bort mig nu:o))

På förmiddagen fick vi med oss pappa Johan oxå till Kyrkans Hus. Så mysigt!
Idag bjöd Lisa oss på glögg och pepparkakor.

Lisa är en fantastisk männsika, skrivit det förr men det skadar inte att skriva igen. Hon brinner för så mycket i sitt liv.  Är det nån som borde få pris för Årets Hjälte så skulle jag tilldela henne det.

Längtar tills i morgon.
Det blir en TJEJ dag med Carina i Borås!!!!!!
Såååå kul och på tok för längesen.

Vi tog beslutet om att Johan och barnen är hemma och jag tar med mig Carina.
I morgon är det nämligen Utförsälning på Didriksson!!!!

Jag behöver en vinterjacka.

Ha en fin dag!
Älskar denna bild som så mång andra i skörden. Isolde med sin pappa!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar