Summa sidvisningar

söndag 1 november 2015

Läskigt roligt och bus!

Hej på er!
Här är det så grått så jag knappast känner mig vaken. Kanske för att jag går i myskläder,glasögon och osminkad!
Skön känsla så här en söndag!
Varit en sån där vanlig söndag...kolla över saker inför veckan,vart ska jag vara ,vilka föreläsningar. Skrivit på min "vita räddning" i hallen. En tavla vad som händer i veckan...så himla bra!!!!!

Igår hade vi en rolig kväll..eller dag!
Johan och jag klädde också ut oss.....som vi skrattade!!!!
Jag va pirat...Johan läskig gubbe!
Sen åkte vi till mormor...morfar...kusinen och grannarna och sist ut till storebror och hans tjej...dom visste inget och blev så överraskade så dom blev helt paff!
Mängder av godis men ingen ville ha bus.....

Sen hem och myste framför tv med mat och godis och somnande ovaggade hela högen!
Sonen hade skräckfilms maraton hos en kompis och kom hem före utsatt tid.....BRA!

Nu laddar vi inför innebandy ....för Isolde!
Isidor och jag ska ut och gå under tiden....
Känns som vi får ta på oss bra idag!!!

Blir bra att komma hem sen och tända en brasa!

Ny vecka laddar vi inför....ny kurs för mig och nu ligger jag i startgropar för att skriva C-uppsats. Helt galet....tänk att jag gör det!!!!
Jag är så stolt över vad jag fixat...ska hålla så hårt i mitt skötersk- leg att jag inte kommer delegera en enda uppgift:o))))))
Vi får väl se...

ha en bra söndag!!!






Läskigt värre!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar