Summa sidvisningar

fredag 6 november 2015

Det duggar inte tätt....

Här spottar jag inte ur mig inlägg direkt!
Jag har inte riktigt glöden och framförallt inte tiden.
Men jag tycker det är så roligt så jag vill inte lägga ner bloggen!

Hoppas ni har det bra!
Det har vi!
Vi njuter av att et nu är helg,började den redan klockan 12.00 då jag hämtade Isidor efter att varit i KTC och övat på undersökningsmetodik. Vi får äran att nu få möjlighet redan i grundutbildningen att kolla öron,näsa,hals,hjärta lungor. Vilket är toppen även om vi bör se 200 friska öron innan vi vet hur ett sjuk öra ser ut. Just öron är ju fascinerande!!!!!

Veckan har gått i ett rasande tempo!
Jag åkte på matförgiftning i onsdags ...trodde jag skulle dö....sitter på skolan i Skövde och var ju tvungen att ta mig hem. Höll på att tuppa av flera gånger...gräsligt!!!!
Piggnade till sen!
Men varit matt så in i norden..

Idag har vi bakat bullar här igen det är strykande åtgång på dom!
Min kära mamma har varit här och provsmakat också och nu pysslar vi lite inför Fars dag!

Jag ska träna och Johan ska ta med dom små till badhuset och sen är det TACO kväll i huset!!!!

Alldeles perfekt start på helgen!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar