Summa sidvisningar

torsdag 2 juni 2011

Bad,löpning och klädsim!

Jag har kommit igång lite mer med mina löpsteg.....det går inte fort ch jag är klumig som Barbapappa...men jag gör det! 3 dagar i veckan 5-6 km. Denna vecka verkar det bli lite till....känns bra och så skönt efteråt!!!

I morgon verkar det bli en sån där underbar dag....jag ska hälsa på Lisa på förmiddagen! Mysigt....
Sen blir det nog sol och bad här hemma på vår altan. Isolde har fått "blodad" tand på detta med bad...naken som påklädd spelar inge roll!

Träningen i gymmet försöker jag klämma in då jag hinner...känns som jag prioriterar utomhus träning nu är vädret är så härligt! Gymmar ju flitigt resten av året...men vill GÄRNA behålla dessa muskler jag lyckats bygga!!!

Johan sover i soffan idag...YES....idag va det inte jag!
Fick ett akut glassbehov förut. Han åkte och köpte det åt mig...en underbar man!!!!

Nu är den slut och jag är nöjd med dagen...sonen oxå...det har shoppats skor och kläder idag! Ensam eftermiddag med honom idag....så viktigt!!!!





NATTI!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar