Summa sidvisningar

tisdag 14 juni 2011

Tillbaka till verkligheten....

Svår smält helg på alla sätt...overkligt och så fantastiskt. Idag ringde nån försäljare och jag fick för fösta gången säga...-Min man sköter det där.....haha!

Vår dag va så fantastisk som jag önskat...allt klaffa och jag satt hos frissan i 4,5 timma,blev sminkad av urduktiga Karin Beckman...en tjej som känner av vad man vill. Noga noga ....själv hade jag inte lyckats sminka mig så väl så det höll en hel dag...trots litervis av tårar. Susanne va med mig hela dagen.....Härligt!
Min stackars Johan hade inte riktigt lika lugnt....jag pratade med en oerhört stressad man i telefonen några gånger. När vi väl möttes i kyrkan så va han nästan grå och väääääldigt rörd. Men hans dag verkade vara allt annat än behaglig. 14.40 hade han inte ens hunnit klä sig...fy,så hemskt! Detta gnager i mig....Han hade fixat mat till alla som va här!!!!!!!!!!!!!!!! Galna människa...en sån här dag ska man väl inte ens tänka tanken och tänka på andra! Han hade 4 barn att ta hand om oxå...Han är otrolig ! Så tyvärr fick inte han uppleva det där roliga innan!
Väl i kyrkan klarade jag mig från "brytgråt"...Johan fick kämpa!!!!
En oförglömlig dag...bara en ros på klänningen som lossa som gik fel...men nagel lim löste det!

Massor av folk hjälpte oss....min syster med man och Lisa gjorde ett fantastiskt jobb under kvälle!

Nu är vi tillbaka igen....i vardagen! Städat och plockat här i 3 dagar....såg ut som en bomb slagit ner just hos oss!  Grejer överallt....Nu är det ordning igen!

Min vackra bukett gjordes av Petronella Wärnklint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar