Summa sidvisningar

torsdag 23 juni 2011

En ganska vanlig Torsdag!

I skrivandets stund är jag alldeles ensam.....Minstingen i skaran hon sover efter ett kvällsbad. Där storebror 17 fick kolla in alla konster hon kan i badet!
Lille sonen är ute med skateboarden och svarar inte i mobilen. Store sonen r på filmkväll hos några tjejer. Mellansonen hos pappan och min man han tränar Military Training. Jag ska ut och springa när han är tillbaka är tanken. Känns som tvång just nu...Tv soffan lockar mig mer. Ska baka tårta oxå. Men ska nog försöka ta mig ut i alla fall!
I morgon är det morgonträning för mig ...det funkar bättre!

Vår midsommar blir lugn...skulle ut med husvagnen men VÄGRAR sitta i en vagn om det regnar....risken är för stor. Vi ska på en FEST i kvarteret i stället! Bra beslut tror jag!

Å, våra nya utemöbler blev såååå bra!
Tyvärr har vi inte kunnat sitta ute än men....snart kanske. För inte kan det bli så här heeeela tiden eller???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar