Summa sidvisningar

torsdag 16 juni 2011

Jag är fast....

Jobbat idag...Johan jobbar nu i kväll. Höll på att missa att jag körde Easy Line pass idag, hade varit snyggt om jag inte dök upp. Hade ca 20 min på mig att ta mig hem och byta om! Isolde och jag åkte till Skövde...det va 50% på Polarn& Pyret. Handlade lite. Så mycket enklare att ha med isolde nu....hon har lugnat sig i affärerna! Hon gick och valde och tittade. En T-shirt med en glass på var given...Glass är det bästa hon vet! En tur in på affären FÖRR oxå. Vi fick massor i Green Gate serien..nu vill jag ha assietterna oxå. Men får lugna mig lite.....
Nu i kväll har det inte hänt mycket. Jag är så trött....märker att jag börjar bli förkyld. Kanske det är det. Jag orkar inte ens träna....knappt göra något! Konstigt, detta händer inte ofta!!!

Nu har jag tvätt som bara msåte tas om hand.....

Idag va det skolavslutning för mellansonen, jag grät så klart! I morgon ä det minsta killens tur...Ett långt sommarlov väntar!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar